Girls' Generation.

for noen år siden fant jeg en utrolig søt japansk(ellernoesånn) jentegruppe på youtube, som hadde sykt søte videoer. Jeg bare digget dem altså, de var så søte med klærne, sminken og alt egentlig.. Det er jo på ett helt annet språk enn det man er vandt med så du får bare med deg noen små ord som du faktisk skjønner hva er, siden de er på engelsk. Men du kan jo ta en titt da, jeg digger de, men sangene er kanskje ikke like bra.. hihi


Denne videoen var jeg helt hektet på før..

Så søte antrekk, og de er litt morsomme.. ^^

- Aurora.

  0 kommentarer på "Girls' Generation."


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin
Designet er laget av CAROLINE MARIA
Julie og Aurora.

Hei! Vi er to jenter på 15 år som heter Aurora og Julie. Vi skriver om det som interresserer de fleste jenter på vår alder, som for eksempel sminke - hår - mote - musikk - film - dans og ikke minst foto.

arkiv


Juli 2011
Juni 2011
Maj 2011
April 2011
Mars 2011
Februari 2011

kategorier


Clothes
Diverse
Konkurranse
Music
Outfit
Photo
Tips
Video

favoritter



designet er laget av:


caroline maria bloglovin