For en daag..

Ja, nå er vi endelig fått lagt oss nedpå.. Fysøren, vi skulle hvert hjemme rundt klokken 4, men selvfølgelig greide NSB å ødelegge dagen vår igjen. Vi kom hjem litt over klokken 6, og en av de første tingene jeg gjorde var å slenge meg ned i senga mi. Uff, som jeg har savnet sengen min. Ellers har vi jo hatt det utrolig koselig, vi har bl.a spilt Yatsy og spist påske egg ! love-love-love.^


Julie ♥  // Photos by Aurora.


  2 kommentarer på "For en daag.."

Postet av: Anne Britt
sv: Ja,eg skjønner selvfølgelig hva dere mener! :) Men jeg tenker ikke sånn hva du ser først liksom. Men helheten liksom ;) For jeg syns jo også at utsenet teller,men jeg syns at personligheten teller mer :)
2011-02-26, 21:13:50
URL: http://annis1995.blogg.no

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin
Designet er laget av CAROLINE MARIA
Julie og Aurora.

Hei! Vi er to jenter på 15 år som heter Aurora og Julie. Vi skriver om det som interresserer de fleste jenter på vår alder, som for eksempel sminke - hår - mote - musikk - film - dans og ikke minst foto.

arkiv


Juli 2011
Juni 2011
Maj 2011
April 2011
Mars 2011
Februari 2011

kategorier


Clothes
Diverse
Konkurranse
Music
Outfit
Photo
Tips
Video

favoritter



designet er laget av:


caroline maria bloglovin