My style by Aurora

Jeg forguder svart-hvitt bilder, og mener at de gir bildene en helt ny stil. Det blir mer mystisk, og du ser de fine tonene komme frem i bildet.
Sløyfer er noe jeg digger for tiden. Det gjør alle antrekk super søte, selvom du egentlig ikke er ute etter ett supersøtt antrekk. Jeg syntes de passer til for det meste alt, og du kan mikse de sammen med kule accessories.
Converse er de tidløse skoene, de som alltid kommer til å være kult. De finnes i alle mulige varrianter og passer til alt ! Jeg har planer om å begynne å "spare" på converse, man får vell aldri nokk ?
Slitt denim er vell noe av det jeg liker aller best. Passer bra hele året, og kan rockes opp med litt nagler og annen accessories.
Blomsterprint er hot for tiden, og denne trenden har jeg tenkt til å henge meg på. Når jeg ser sånne søte plagg med floral-print, får jeg en sånn MÅ-HA følelse. Jeg får lyst til å kaste meg på bussen til nærmeste butikk, for å få kjøpt meg noe sånt.
Vell skinnjakker er jo bare topp? Ja, det syntes ihvertfall jeg. Jeg ønsker meg en sånn skikkelig ordentlig skinnjakke, med masse nagler, og detaljer. I want-want-want-want ! Så hvis noen elsker meg, så bør de kjøpe en sånn..
Rosa er jo en av de fineste fargene jeg vet om. Ja, du har kanskje sett på de forrige bildene oppover, og tenker: hva søren ? Rosa passer ikke inn i skinn, nagler og denim. Men jo, det syns jeg. Du kan jo rocke opp ett antrekk med rosa også, du kan få det ganske kult skal jeg si deg.
- er noe jeg digger for tiden. Jeg syns det er så kult, og uansett om du er likblek eller sommerbrun, så er det driit fint. Kanskje ikke alle ville brukt til hverdags-antrekkene sine, men utrolig kult !
Jeg syns at nagler er en av de kuleste tingene som har blitt laget. Det gjør liksom alle antrekkene komplette !
Jeg må bare si dere èn ting. Jeg digger-digger-digger blonder, og jeg kunne brukt det hver dag. Det er såå utrolig fint, og jeg får en sånn søt følelse når jeg bruker det. Tenk så fint det er med en hvit blonde kjole og rød leppestift! love ♥

Dette her var da det jeg synes er tidløst og hot, noe jeg alltid kommer til å digge. This is me, and my style. Og ikke noe er vell bedre enn inspirerende bilder ifra www.weheartit.com ?

-Aurora ! :))

  0 kommentarer på "My style by Aurora"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin
Designet er laget av CAROLINE MARIA
Julie og Aurora.

Hei! Vi er to jenter på 15 år som heter Aurora og Julie. Vi skriver om det som interresserer de fleste jenter på vår alder, som for eksempel sminke - hår - mote - musikk - film - dans og ikke minst foto.

arkiv


Juli 2011
Juni 2011
Maj 2011
April 2011
Mars 2011
Februari 2011

kategorier


Clothes
Diverse
Konkurranse
Music
Outfit
Photo
Tips
Video

favoritter



designet er laget av:


caroline maria bloglovin