Pakke Pakke Pakke

Nå er jeg sånn ca ferdig med å pakke. Mangler bare noen småting som toalettmappe og sånne ting som jeg trenger i morgen tidlig. Også mangler jeg også en bag :/ Så da tenkte jeg å bruke resten av kvelden på å lete etter det før jeg skal legge meg tidli,g for toget går nemlig kl.9 i morgen og vi drar i 8 tiden, så da blir det opp tidlig på meg i morgen, men pytt pytt, det tåler vi :-)

Så satser vi på at jeg ikke har glemt noe
Har hvertfall huska melkesjokoladen og det er jo det viktigste :-)
Så da er jeg nesten klar for å bli med Aurora til Ål
Men nå skal jeg på skattejakt.....
- Julie

  0 kommentarer på "Pakke Pakke Pakke"


Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin
Designet er laget av CAROLINE MARIA
Julie og Aurora.

Hei! Vi er to jenter på 15 år som heter Aurora og Julie. Vi skriver om det som interresserer de fleste jenter på vår alder, som for eksempel sminke - hår - mote - musikk - film - dans og ikke minst foto.

arkiv


Juli 2011
Juni 2011
Maj 2011
April 2011
Mars 2011
Februari 2011

kategorier


Clothes
Diverse
Konkurranse
Music
Outfit
Photo
Tips
Video

favoritter



designet er laget av:


caroline maria bloglovin