Hva er det i Pakka ?

Sånn !! Da har jeg fått henta pakka mi :-) Eller det er egentlig en liten stund siden, men jeg har ikke goddi å blogga før nå, så da.... Okeeei, tilbake til poenget.
De fleste gjetta at det var noe klær, men det er feil....
Det var nemlig St. Tropez self tan bronzing mousse :-)

Har ikke prøvd den enda, men kanskje jeg gjør det i kveld. Var egentlig meningen at jeg skulle gjøre det i stad etter at jeg hadde dusjet, men så fikk jeg litt dårlig tid for jeg MÅ jo se på hotel cæsar og det tok litt for lang tid før jeg kom meg i dusjen fordi jeg satt i ca 15min i soffaen med bena sammenkrøpet ved tanken på en ekkel eddekopp som var på gulvet som jeg ikke hadde motet til å ta, så det endte med at pappa måtte sette fra seg PC'en og jobben for å hjelpe meg. Men det hadde egentlig ikke noe med sanke å gjøre....
.
Har du prøvd den ? Hva syns du om den ?

  4 kommentarer på "Hva er det i Pakka ?"

Postet av: Karianne M
jeg fikk også pakke i posten i dag :) alltid like gøy!
2011-03-01, 01:21:01
URL: http://kariannem.blogg.no
Postet av: carinacharlotte
ikke prøvd:)
2011-03-01, 15:15:03
URL: http://missbee.blogg.no
Postet av: lmao ;PP
oh, I waaant !
2011-03-01, 22:49:20
URL: http://auroraiskaffe.blogg.no

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin
Designet er laget av CAROLINE MARIA
Julie og Aurora.

Hei! Vi er to jenter på 15 år som heter Aurora og Julie. Vi skriver om det som interresserer de fleste jenter på vår alder, som for eksempel sminke - hår - mote - musikk - film - dans og ikke minst foto.

arkiv


Juli 2011
Juni 2011
Maj 2011
April 2011
Mars 2011
Februari 2011

kategorier


Clothes
Diverse
Konkurranse
Music
Outfit
Photo
Tips
Video

favoritter



designet er laget av:


caroline maria bloglovin