Use me !!

Okei, så fikk jeg kanskje litt tid til å blogge alikevel da :-)
Men i dag så har jeg vært i Moss og sett på UKM sammen med Vilde. Og jeg må si at det var utrolig mange flinke der !! både dansere og sangere og band og alt mulig. Også så jeg foresten Jim André fra Use Me. Og jeg ble helt fra meg, for jeg må si at jeg rett og slett bare digger han.
.
Ja, det hele startet i 2009... Neida :-) Jo, på en måte. For da var jeg med på Ukm sammen med 4 andre jenter. Og siden det var så få som meldte seg på så ble det slått sammen med Moss og noen andre steder. (Vi skulle forresten danse) Og gjett hvem andre som var med der ! Jooo, USE ME, og jeg syns de var superflinke og fant en video av de et eller annet sted og hørte på de lixom 100 ganger om dagen ellerno. Men så gikk de i glemmeboka.
Og for ikke så lenge siden gikk jeg ned i stua for å se hva pappa så på, og han så på mgp, og da så jeg Use me ! Og gjett om jeg hoppa i take. Så etter det har jeg hatt helt hekta på dem igjen.
.
Men etter at vi hadde vært på UKM så ble jeg og Vilde med noen andre folk på peppes. Og når jeg kom hjem så gikk jeg inn på facebook og måtte bare sjekke, så fant jeg ut at Jim André går på kirkeparken og der skal jeg på hospitering :-) Hihi jeg døde to ganger i dag :-)

Use me - Daisy
Og hvis du ikke har hørt den fra før så må du høre på Quite alright, den er på spotify
- Julie

  6 kommentarer på "Use me !!"

Postet av: Edel
Digger de jeg også :))

Daisy for å være hlet korekt ***
2011-03-07, 14:38:48
Postet av: Caroline - fotoblogg
Åh, elsket sangene! Rett inn på spotify lista mi, heh :-)
2011-03-07, 20:08:00
URL: http://cfo2.blogg.no
Postet av: Ruth Tonje
Sv; Takk!
2011-03-09, 16:47:03
URL: http://jesuspower.blogg.no
Postet av: Tonje
er ikke superfan..
2011-03-10, 18:55:28
URL: http://www.tonjensin.blogg.no
Postet av: Jamilla
de er flinke :)
2011-03-10, 19:45:04
URL: http://jamillalevy.blogg.no

Legg igjen en kommentar:

Navn:
Husk meg?
E-post:

Bloggadresse:

Kommentar:

bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin bloglovin
Designet er laget av CAROLINE MARIA
Julie og Aurora.

Hei! Vi er to jenter på 15 år som heter Aurora og Julie. Vi skriver om det som interresserer de fleste jenter på vår alder, som for eksempel sminke - hår - mote - musikk - film - dans og ikke minst foto.

arkiv


Juli 2011
Juni 2011
Maj 2011
April 2011
Mars 2011
Februari 2011

kategorier


Clothes
Diverse
Konkurranse
Music
Outfit
Photo
Tips
Video

favoritter



designet er laget av:


caroline maria bloglovin